چند پیکسل کلمه /و قاتلو هم حتی لا تکون فتنه جنگ جنگ تا دفع فتنه / +متن کامل وصیت نامه :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

ای جوانان مبادا  در غفلت  بمیرید که علی (علیه السلام) در محراب شهید شد ؛  و  مبادا  در حال بی تفاوتی بمیرید که   علی اکبر حسین (علیه السلام) در راه حسین شهید شدند ؛ ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانی جواب  زینب را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود ، استغفار  و  دعا   را از  یاد  نبرید که  برای  تسکین دردهاست

متن کامل وصیت نامه

وصیت نامه سرداررشید اسلام شهید مرتضی بهاری

بسم الله الرحمن الرحیم

و قاتلو هم حتی لا تکون فتنه   جنگ جنگ تا دفع فتنه      ( قرآن کریم )

وصیت نامه ام را با نام ا… نام معبودم آغاز می کنم .

  با سلام به حضرت ولی عصر عجل ا… تعالی فرجه الشریف و با سلام به رهبر کبیر انقلاب این امام عزیزمان که مارا از منجلاب فساد نجات داد و ما را هدایت نمود امیدوارم که خداوند عمرش را تا ظهور حضرت ولی عصر عجل ا.... طولانی گرداند .

خداوند را سپاس می گویم که مرا در این برهه از زمان بدنیا آورد و به من توانایی داد تا در صف جندا... قرار گیرم ؛ خمینی را درود می فرستم و او را از صمیم قلب دوست می دارم زیرا مرا آنچنان رهبری نمود تا  به معبودم ا... رسیدم و می روم تا به گفته امام عزیزمان یا کشته شویم یا بکشیم که در دو حالت به سعادت دست یافته ایم .

جنگ مان را ادامه می دهیم و از پای نخواهیم نشست حتی آن زمان  که تنها زنده گانمان کودکان شیرخوارمان باشند ؛ اکنون آماده جهاد اصغر شده ام امیدوارم که بتوانم در جهاد اکبر پیروز شوم .

مادرم  می داند فراغم برای شما سخت است اما چه کنم که اسلام بزرگتر ازآن است که بخاطر این چیزها از دفاع از آن دست بکشم اگر شهید شدم برای من دو رکعت نماز شکر بخوانید که باعث آرامش و خوشحالیم شود و از شما پدر و مادرم تشکر می کنم که راه و روش زندگی کردن به من آموختید و من چگونه مردن را آموختم و انتخاب کردم و از شما پدر و مادر عزیزم معذرت می خواهم از این که در طول این عمر فانی وکوتاه خود شما را کمی اذیت کردم و باعث ناراحتی شما شدم نمی دانم  با چه زبانی از اینکه مرا با خون دل بزرگ کردید تشکر کنم که نمی توان تشکر کرد و چونکه شما اسلام را به من آموختید ان شاا… که هیچ ناراحتی به خود راه ندهید و چون من انسانی هستم که خداوند اگر بخواهد به بهترین وجه یعنی شهادت از شما می گیرد و امیدوارم که خداوند چنین مرگی یعنی شهادت را نصیبم کند پس می روم تا در آغوش گرم خون بر پیکرم ندای ( هل من ناصراً ینصرنی ) حسین (ع) را در سرخی خون و گرمی شهادت لبیک گویم و کربلا را در آفتاب رنگین خوزستان دیدار سازم .

برادران آگاه باشید مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که امام حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد .

ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب شهید شد ؛ و مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین (ع) در راه حسین شهید شدند ؛ ای مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه ها جلوگیری کنید که فردا در محضر خدا نمی توانی جواب زینب را بدهید که تحمل 72 شهید را نمود ، استغفار و دعا را از یاد نبرید که برای تسکین دردهاست و همیشه بیاد خدا باشید حضور تان را در جبهه های حق علیه باطل ثابت نگه دارید در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را در خود ببینید و خود را تسلیم او سازید.

ان شاء ا… که خداوند او را برای ملت ما محفوظ بدارد ان شاء ا… . از همه اقوام و خویشان و دوستان حلالیت می طلبم امیدوارم که این بنده حقیر را حلال کنید .دو ماه و نیم روزه و نماز قضا دارم.

خدایا    خدایا     تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 مرتضی بهاری      1364/11/20

نظرات  (۱)

همت و جسارت برای برداشتن نخستین گام، نیرویی‌ست شگرف که می‌تواند زندگی و هستی شما را از جهات گوناگون روحی، معنوی، مادی، مالی و اجتماعی دگرگون سازد.((وین دایر))
پاسخ:
سلام خدا قوت. با تشکر از بازدید شما
"شروعِ نوآوری و جرأت و جسارتِ ورود در میدان ابتکار، نکته‌ای است که در اوّل، در امثال جهاد و نهادهای انقلابی پدید آمد و بر محور آن حرکت شد. راز این همه چیست؟ راز همه این موفقیتها در بخشهای مختلف، تمسّک به ایمان انقلابی است؛"
جمله وین دایر خوب است اما کامل نیست ، راز موفق بودن اینست که علاوه بر داشتن همت و جسارت باید ایمان انقلابی داشته باشیم .
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی