حمایت مالی/طرح خیرات فرهنگی :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

سلام ، خدا قوت 

عزیزانی که مایل به حمایت مالی از پروژه سروها هستند می توانند کمک های مالی خود را از طریق همین صفحه  "انلاین پرداخت " واریز نمایند همچنین تقاضا می شود نام خود را جهت ثبت در سایت به عنوان حامی مالی در همین صفحه بنویسند. لطفا نام و نام خانوادگی را وارد سازید .بدیهی است کمک ها در توسعه پروژه و دیگر هزینه ها صرف خواهد شد.

 پیشرفت پروژه سروها را در این صفحه مشاهده فرمایید. 

                            مبلغ به ریال :

                   نام و نام خانوادگی:

                                   ایمیل:

                               توضیحات:

                                          

همانطور که می دانید طرح نیابت از شهدا به حمد خدا و عنایت شهدا از سال 1391 با هدف جمع آوری و نشر آثار شهدا و خانواده های ایشان شروع شده است .
در این طرح تا کنون حدود 300 صفحه برای شهدای عزیز ترشیز  ایجاد شده که بمرور بار گذاری شده و با عنایت شهدا تا سال آینده به عددی بیش از پنج هزار (5000) صفحه خواهد رسید و همچنین فاز دوم طرح نیز انشا الله  عملیاتی خواهد شد.

1- در این طرح تا کنون با پدر و مادر بیش از 35 شهید دیدار شده و اطلاعات دقیقی از شهید جمع آوری شده است .

2 - تعدادی قابل توجه پوستر با نام مادران حماسه تولید شده است .
3- ده ها ساعت فیلم و صوت  از خانواده های شهدا تهیه شده که در طول سال 94 به خواست خدا پیاده سازی و تبدیل محتوا خواهد شد .

در مرحله دوم اشکالات طرح برطرف می شود  و نرم افزار تلفن همراه آن نیز تولید خواهد شد تا زمینه استفاده بیشتر از فرهنگ ایثار و شهادت فراهم گردد.

                                

متاسفانه یکی از مشکلاتی که باعث کندی پیشرفت گردیده، مباحث مالی می باشد که به همین دلیل و برای اجرای بهتر طرح نیابت از شهدا، بر آن شدیم تا بحث خیرات فرهنگی را اجرایی نماییم.
• طرح خیرات فرهنگی چیست؟
در طرح خیرات فرهنگی بنا داریم، کنار صفحات تمامی شهدا فضایی قرار داده شود تا نام عزیزانی که با نیت خیرات فرهنگی مبلغی را به یاد شهید خود جهت اجرای طرح نیابت از شهدا پرداخت کرده اند در آنجا درج گردیده و در طول سال توسط نایبان شهدا، برنامه هایی چون ختم صلوات، ختم قرآن و ... برای آنها برگزار گردد.
• توجه
ماندگاری و اهمیت طرح نیابت از شهدا و همچنین اهمیت ورود محتوای ایثار و شهادت در فضای مجازی و تاثیر فصای مجازی در جنگ نرم برای هیچ کس پوشیده نیست. 
این سخن حکیمانه رهبر عزیزمان را همه شنیده ایم که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی می باشد و انشاالله این سخن چراغ راه ما در استفاده از این بستر مهم بوده و خواهد بود.
• درخواست
از عزیزانی که علاقه مند به شرکت در طرح خیرات فرهنگی هستند درخواست می گردد تا مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب :

5029081012913790  بانک توسعه تعاون به نام  خیریه فرهنگی همت  واریز کرده و مبلغ، شماره فیش و مشخصات شهید خود را به سامانه 5000260004پیامک نمایند.

و یا جهت پرداخت آنلاین کلیک نمایند.
در صورتی که تمایل به کمک مالی از طریق کارت های بانک عضو شتاب را دارید میتوانید کمک های خود را به شماره کارت بالا ارسال نمایید. در این صورت نام و مبلغ واریزی خود را به کمک فرم تماس با ما ارسال کنید تا نام تان در فهرست حامیان مالی قرار بگیرد.

• حرف آخر
امیدواریم با عنایت حضرت زهرا ،شهدا و توفیقات الهی بتوانیم کاری ماندگار در عرصه جهانی  انجام دهیم تا شرمنده شهدا نشویم و با این کار ناچیز ارادت خود را به  ایشان ثابت نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی