پوستر زیبا از شهید موسی نژاد اسماعیل تولایی+ متن کامل وصیت نامه شهیدبزرگوار/سرو2 :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

دیدن تصویر با کیفیت بالا با صلوات
حجم: 664 کیلوبایت

و پیام به خوهران عزیزم: خواهرانم می دانم که باشهادت من در زندگی خانواده صدمه ای می افتد امیدوارم که با حجاب خود که کوبنده ترین سلاح است راهم را ادامه داده و به مادر داغ دیده ام کمک کنید

بسم ا... الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا...

متن وصیت نامه پاسدار اسلام موسی نژاد اسماعیل تولایی

با درود به حضرت مهدی (عج) تعالی و درود به رهبر کبیر انقلاب ابراهیم زمان امام امت و سلام و دورد بر جانبازان انقلاب که با نثار جان خود به انقلاب اسلامی جان بخشیده و سلام بر شهیدان راه حق وآزادی از شهیدان کربلای حسین  تا شهیدان کربلای ایران جنوب و غرب که با نثار خون خود در هوای سوزان جنوب و غرب کشور به معشوق خویش رسیده و جان را به جانان تسلیم می کنند و اینک که در این برهه از زمان که اینجانب موسی نژاد اسماعیل توانسته   به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و امام عزیزمان را تنها نگذاشته و برای به زانو در آوردن ابر جنایتکاران شرق و غرب و برای حفظ سرزمین اسلامی ایران و حفظ قرآن و اسلام و نوامیس ملت ایران به میدان جنگ اعزام شده این وصیت نامه را می نویسم و پیام به مادر مهربانم اینست مادر جان امیدوارم که فرزند حقیر خود را حلال کتی زیرا من می دانم که چه شبهایی برای من بی خوابی کشیده ای وچه رنجها برایم کشیده ای وامیدوارم که در آن دنیا من شفاعتت نمایم و باید در زندگی زینب گونه و فاطمه وار صبر و بردباری را پیشه خود نمایی زیرا همه از خداییم و همه برای خدا . و پیام به پدرگرامی و ارجمندم- پدر جان می دانم در طول چندین سال عمر من چه رنجهایی را متحمل شده ای امیدوارم که حقیر را بخشیده باشی وپدر جان امیدوارم که حسین گونه و علی وار باشید و نگذارید اسلحه من بر زمین بیفتد و سنگرم خالی شود چونکه ضد انقلاب خوشحال می شود و اما برادرانم شما هم باید در این راه پایدار و مستقیم بوده و در سنگر مدرسه جای من را پر نمایی و درباره جبهه شما نباید بگذارید که اسلحه من بر زمین بیفتد و سنگرم خالی شود و ما آزادی کربلا و قدس عزیز و سرنگونی تمامی ابرجنایتکاران از پای ننشینی و به پدر عزیز کمک نمایی.

و پیام به خوهران عزیزم: خواهرانم می دانم که باشهادت من در زندگی خانواده صدمه ای می افتد امیدوارم که با حجاب خود که کوبنده ترین سلاح است راهم را ادامه داده و به مادر داغ دیده ام کمک کنید و اما به ملت حزب ا...  می دانم که گرم است و زحمات شما در درگاه خداوند متعال مورد قبول قرار گیرد و من فرزند این پدر و مادر  نبوده ام زیرا من فرزند کلیه شما هستم و برادر کلیه برادران وخواهران حزب ا... هستم. شما امت حزب ا... نباید گذاشت که امام عزیزمان تنها باشد و نگذارید که این منافقین قلب نازنین امام را ناراحت کنند همه با هم هجوم به طرف جبهه های نور علیه ظلمت آورده تا تمامی ابرقدرتها را به زباله دان تاریخ بیاندازید و اما درآخراز پدر و مادرمهربان خواهش می کنم که اجرتان با سید الشهدا پاسدار راستین اسلامی درهر موقع که ناراحت شدید                    قرآن  بخوانیدونمار شب بخوانیدو امام عزبز را دعا کنید.

والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

و تعاون درباره  حقوق پدرم می تواند تصمیم بگیرد والا پدرم برای من خرجها کرده است حقوقم رابه پدرم بدهید.

 

 

                                                                                                         ارادتمند شما پاسدار

                                                                                                    موسی نژاد اسماعیل تولایی

4/5/62

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی