وصیت نامه شهید حسین اکبرپور/سرو80 :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

وصیت نامه شهید حسین اکبرپور/سرو80

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین

             انا للله و انا الیه راجعون

اسلام برتر از هر چیز است و هیچ چیز برتر از اسلام نیست اگر ان شاالله من در راه اسلام شهید شدم دوست دارم تا جایی که امکان دارد برایم گریه نکنید . من پدر و مادری ندارم که در سوگ من گریه کنند اما عزیزانی مهربان تر از پدر و مادر دارم . از عمو و زن عمویم که خیلی بیشتر از پدر و مادرم زحمت کشیده اند تقاضا دارم که تا جایی که می توانند برایم گریه نکنند . شما ای عمو و زن عموی عزیزم که برای من عزیز تر از هر شخصی در دنیا هستید می دانم که من هیچ گونه خدمتی به شما نکرده ام و نتوانستم بزرگ شوم و عصای دست شما در پیری باشم ولی امیدوارم که خدا اجر شما را به شما عنایت فرماید . در مورد زمین هایی که از پدر و مادرم به ارث رسیده ، رمینی که در خیابان 15 خرداد است و 2 من در کنار دکان عمو جانم است بفروشید و پول آن را خرج کتابخانه کنید (تأسیس کتابخانه) . در مورد 3 من زمین دیگرم که در پشت خانه عمو جان است آن را هر جور عمو جانم عموی علی اصغر صلاح می دانند انجام دهند چون که اگر عموی علی اصغر نبودند من هزاران عیب پیدا می کردم و نمی توانستم در این جبهه مقدس اسلام خدمت کنم و حافظ این این میهن و دین اسلام باشم . من به دوستان و خویشانم نصیحت می کنم که از خط امام که همان خط اسلام و قرآن است جدا نشوند و همیشه به فرمایشات امام گوش کنند و در راه پیشبرد

انقلاب کوشا باشند . از جمیع کسانی که در نهاد های اسلامی خدمت می کنند خواهش می کنم که در سنگر اسلام دست از مبارزه با دشمن اصلی و کافرین و منافقین دست برندارند و نگذارند اینان به اسلام ضربه بزنند و از اینان و تمام کسانی که می شناسم معذرت می خواهم که در این دنیا نتوانستم با آن ها فعالیت کنم و همکار آنان باشم . در پایان با تمام دوستان و خویشان و هم شهریانم خداحفظی می کنم  و به خاک سپردن ام را هر کجا که عمویم صلاح می دانند انجام دهند .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته                                حسین اکبرپور

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
محمدرضا

وصیت شهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی