شهدا امسال محرّم پرشور، انقلابی، حماسی و داغی خواهیم داشت. :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

در منبرهای ماه محرّم به مصاف سهل اندیشان خواهیم رفت!

صحبتهای دو روز پیش آقا، نقشه راه منبرهای انقلابی ماه محرّم امسال شد. سال گذشته و در آستانه ماه محرّم جناب روحانی در سخنانی غیر علمی و عامیانه با سوء استفاده از اعتقادات دینی مردم ایران سعی کرد بین مذاکره با آمریکا و مذاکره امام حسین(ع) با عمر سعد مشابهت برقرار کرده و برای اغراض سیاسی خود تئوری پردازی شبه علمی کند! ایشان گفته بود درس کربلا مذاکره است! یکی از مشاوران وی نیز که همواره به دنبال رئیس جمهور به عنوان مفسّر و توجیه کننده خطاهای ایشان ایفای نقش می کند، سعی کرده بود آسمان و ریسمان را به هم ببافد تا اشتباه فاحش جناب روحانی را یک نظریه عالمانه جا بزند!
 
همان موقعی در مطلبی با عنوان "ملّت ایران به استادهای بدَلی برای درس کربلا نیازی ندارد" به این تلاشهای مذبوحانه اشاره کرده و نوشتم: ملّت ایران منتظر ننشسته است تا بعد از ۳۵ سال از انقلاب، فلان عمامه به سر یا فلان استاد دانشگاه عمامه از سر برداشته درسهای عاشورا و کربلا را مطابق امیال حقیر حزبی و سیاسی خویش به آنان آموزش دهند و کربلا را تحریف و عاشورا را تفسیر به رأی کنند.
 
ملّت ایران سالها پیش پای منبر امام و رهبری با درسها و عبرتهای عاشورا آشنا شده است؛ ملت ایران نه فقط درسهای کربلا را آموخته است، بلکه در انقلاب و دفاع مقدس و محاصره اقتصادی و شبیخون فرهنگی و فتنه ۸۸ و... بارها و بارها از آزمونهای متعدد درسهای کربلا با نمره های عالی، سربلند بیرون است. 
 
ملّت ایران درسهای عاشورا را از بَر است و امروز خودش استاد ملتهای دیگر شده است. ملتهای اسلامی از عراق و سوریه و لبنان و فلسطین تا بحرین و یمن، درس آزادی و آزادگی و استقلال و مقاومت و ظلم ستیزی و عزتمداری و ذلّت گریزی و شهادت طلبی و حیات طیّبه را از ملت ایران آموخته و می آموزند و دوشادوش یکدیگر به سوی "تمدّن نوین اسلامی" حرکت میکنند. در این میان، استادهای بدلی و تقلّبی عاشورا، فقط عِرض خود میبرند؛ و زحمتی هم البته برای ما نمیتوانند ایجاد کنند.
 
مشکل امروز کشور وجود دشمن و دشمنی دشمنان نیست؛ وجود دشمن و دشمنی دشمنان برای یک انقلاب عظیم مردمی اسلامی از طبیعی ترین چیزها است. اما مشکل، همان طور که رهبر عزیزمان فرمودند، به خاطر وجود آدمهای سهل اندیشی است که واقعیات را نمی فهمند. با سخنان دیروز مقام معظم رهبری، تبیین ماهیت ساده اندیشانی که مذاکره با آمریکا را به مذاکره امام حسین با عمر سعد تشبیه کردند، یکی از محورهای محتوایی منبرهای طلاب و فضلای انقلابی سراسر کشور در دهه اول محرّم امسال خواهد بود.
 
محرّم پرشور، انقلابی، حماسی و داغی خواهیم داشت. إن شاء الله.
سیدکمیل باقرزاده
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
محمدرضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی