چند پیکسل کلمه/وصیت نامه سردار شهید علی یغمایی،معلم و هنرمند خطاط سرو50 :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

توصیه هایی به همکاران فرهنگی وتوصیه هایی به دانش آموزان وتاکید شهید برجهاد علمی  از زبان سردار معلّم شهیدعلی یغمایی مسول امور تربیتی بردسکن

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سپاس و ستایش خداوندی را که هستیم از اوست بود و نبودم بدست اوست ، حرکتم از اوست ،

همه چیزم اوست ، من نیستم و تنها اوست .

وصیت نامه معلم شهید علی یغمائی

اعوذ بال... من الشیطان الرجیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سپاس و ستایش خداوندی را که هستیم از اوست بود و نبودم بدست اوست ، حرکتم از اوست ،

همه چیزم اوست ، من نیستم و تنها اوست .

او که عابدانش را معبود احمد است و عاشقانش را معشوق اکمل ، شایسته عبادت است و زیبائی و کمال مطلق درود والا نهایت پیامبران الهی را ، با لاخص خاتم انبیین ، پیامبرامی اسلام ، حضرت محمداب عبدالله و ائمه معصومین اجماعا ، الی امام زماننا حجه الله الاعظم ، حضرت مهدی او احنا له الغذاه و نائب برحق و بزرگوارش ، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و اتباع وی لحضات افاضه فیض اللهی نوید بخش آینده ای است بس افتخار آمیز برای جهان اسلام سعادت .و آزادی مستضعفان جهان و انسانهای در بند ددان جاهل ------- نما و مستکبرین و مستبدین و استعمارگران چپ و راست و هرچه خودکامه ، به رهبری قائد اعظم و میزان عدالت ، امام خمینی و از این رهگذر سعادتمند آنان که راه امام را برگزیدند و در راه تحقق هدف والای وی از بذل مال و جان دریغ ننمودند و بدنبال احدی الحسینین ( یا شهادت یا پیروزی ) .

سپاس بی حد خداوند را که نهایت لطف و کرمش را شامل حال این بنده خویش نموده و افتخار نبر در رکاب حضرت مهدی (عج) فرمانده حقیقی جبهه های حق علیه باطل را همراه با افتخار شهادت نصیبم فرمود . طلب غفران از وی و دعای خیر از امتمان و مؤمنین دارم . و اما خدا را بشهادت می گیرم که آنچه را بعنوان پیام در این نوشتار عرضه می دارم احساس فریضه و تکلیف است تا راه خویش و هدف خویش و همه رزمندگان و همسنگران را اعلام نمایم که : مکتب ما مکتب امام حسین (ع) و راه ما راه نائب بر حق امام زمان (عج) امام خینی ، حسین زمان ماست . اطاعت از او امرش را فریضه می دانیم و جان را در راه اهدافش یعنی ( نشاندادن چهره اسلام حقیقی که پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) وارونه اش را جلوه داده اند و برخورد مکتبی با جهان و ایجاد حکومت جهانی اسلام ) نثار مینمایم چرا که اطاعت از او و امر امام خمینی سعادت ابدی و تعلل در آن صعف ایمان و سرپیچی از آن خذلان و خسران است و بر امت اسلامی با لاخص فرهنگیان است که وارسته از اسارت فرهنگ انحرافی اعم از شرقی و غربی اسلام را درکلام ، حرکت ، زندگی و شیوه این ولی فقیه جستجو و با معرفت به خط امام که عین حقیقت است و در تربیت الهی فرزندان و دانش آموزان ، این سرمایه های عظیم و پر ارج کشور اسلامیان مجدانه فعالیت نمایند که در این صورت نصرت خداوند شامل حالشان و رحمتش عامل موفقیت و موفقیتشان عزت بخش خواهد بود و هرچه جز این را ، نه جامعه اسلامی پذیرش خواهد داشت و نه دانش آموزان که دانش آموزان انقلابی امروز مملکت ، پرورده فرهنگ نورند و در فضای عطر آگین فرهنگ اسلامی رشد نموده اند و همکاران فرهنگی در صورتی موفقند که عشق به خدا و اسلام را امام وار بر زندگیشان حاکم نمایند و آگاه باشید که تنها راه نجات اطاعت از امام است .

و بقول حافظ علیه الرحمه :

قطع این مرحله بی همرهی حضر مکن                                ظلمات است بترس از خطر گمراهی

و بر برادران دانش آموز ، بالاخص برادران انجمن های اسلامی است که با الهام از امام امت که نیاز بوجود متخصصین مؤمن را گوشزد نموده اند در مرحله اول درس را بعنوان یک تکلیف بخوانند و بدانند راه استقلال فرهنگی که به فرمایش امام شرط اول استقلال است بسته به جدیت ، در جهت الهی نمودن مراکز آموزشی بالاخص دانشگاهها تحقق پذیر است و این با ادامه تحصیل شما برادران انجام شدنی است تا ان شاالله در آینده نه تنها نیاز بوجود استاد دانشگاه در داخل ، که در خارج از مرزها و کشورهای دیگر اسلامی را بتوان مرتفع نموده و با نشر فرهنگ اسلامی ، وحدت فرهنگی امت اسلامی را محقق گرداند . البته درس نباید مانع انجام تبلیغات اسلامی و حضور در جبهه های حق و عدالت علیه ظلم و فساد گردد ، چرا که مسئولیت فرد ، فرد شما انجام مجموع این اعمال است موفقیت شما دانش آموزان در این راه از خداوند خواهانم .

و اما تو مادرم چیزی ندارم که به جای زحمات و مشقات عمر گرانبهایت که صرف نموده ای به پایت بریزم جز عرض سلامی ، و از گریه نمودن منعت نمی کنم لاکن به سوالم پاسخ ده که چگونه فرزندی را از خداوند می خواستی ؟ آیا اینکه امانت خداوند را به او بازگردانی و هدیه نا چیزی به انقلاب اسلامی تقدیم نمودی خوشحال نیستی ؟

پس شکرگزار باش خداوند را به خاطر پذیرش هدیه ات و صابر باش که خداوند صابران را دوست می دارد.گریه کن ، اما زهرا وار ، گریه کن اما بر شهیدان اسلام و بر سالار شهیدان ، امام حسین (علیه السلام)که چنین گریه ای نزد خداوند عبادت است.

خدمت جمیع اقوام ودوستان مومن سلام دارم . موجودی ناچیزی که دارم ، مدت دوماه روزه و تا ده هزار تومان نمازهایی را که احتیاطا قرض دارم برایم بخوانید و آنچه باقی می ماند در اختیار مادرم است تا صرف تحصیل برادران و ما یحتاج زندگی کند .

به امید پیروزی بر جمیع کفر در همه اعصار و ازمنه و همه سر زمینها .

خداوند   حافظتان باد

 علی یغمائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی