چند پیکسل کلمه / وصیت نامه سردار شهید حاج محمد طاهری سرو1 :: سروها، ......... ایستاده می مانند

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

امام خمینی (ره) :قــد دلجـویت انـدر گلشـن حسـن *** یکی سروی است کاندر کاشمر نیست

سروها، ......... ایستاده می مانند

رهبر انقلاب: این را یکی از فوریّتها و اولویّتها بدانید و در درجه‌ی اوّل بروید سراغ پدر و مادرهایی که هستند و همسران شهدا - آن کسانی که همسر داشتند - یا برادران و خواهران؛ آنهایی که برادر و خواهر دارند. از آنها راجع به شهید، راجع به خُلقیّات شهید، راجع به روحیّات شهید بپرسید و اینها را در اختیار نسل جوان بگذارید. 95/7/25

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات

خدا می داند که تنها آرزویم این است که خداوند تبارک و تعالی حال تضرع به درگاهش و خدمت به اسلام و مسلمین به من عنایت کند و شهادت در راهش را و هر چند ما خیلی غافل بودیم و ....حال که بر اثر نعمت ولایت فقیه از خواب غفلت بیدار شدیم فهمیدیم که راه حیوانی را پیشه گرفتیم و قرآن را اصلا درک نکردیم

وصیت نامه سردار شهید محمد طاهری

این جان آریه است جان که سپرده است دوست     روزی رخش بینم و جانم فدا کنم

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطییبین الطاهرین ولعنه الله علی القوم الظالمین

با سلام به پیشگاه مقدس امام زمان و نائب بر حقش امام خمینی و سلام بر همه ملتهای آزاده و در خط ولایت اهل  البیت اینک در هر عملیاتی که اینجانب توفیق پیدا می کنم شرکت کنم چند جمله ای به عنوان وصیت می نویسم.اینجانب محمد طاهری فرزند اکبر شماره شناسنامه (506)متولد کاشمر شغل پاسدار که به خاطر دفاع از حریم قرآن و خدمت به جمهوری اسلامی به سپاه آمدم و از همان اول عشق به سپاه در قلبم مرا وادار خدمت به جمهوری اسلامی کرد و اینک که خداوند تبارک و تعالی به این بنده حقیر توفیق عنایت کرد که با آگاهی و آشنائی به نظام جمهوری اسلامی معتقد به ولایت فقیه بوده و در هرکاری که بتوانم به اسلام و مسلمین خدمت کنم تا اینکه این جنگ تحمیلی پیش آمد و این گناهکار به جبهه ها اعزام شدم و حالا هم در جبهه هستم و میدانم که نتوانستم به تکلیفم عمل کنم امیوارم که این قلیق خدمت را خداوند تبارک و تعالی از این بنده کمترین قبول کند انشاءالله گر چه عمر زیادی ندارم و آنچه عمر کردم همه وقتم را در غفلت و بطالت گذرانیدم اما در این طول جنگ که از طرف سپاه به جبهه مامور شدم فرصتهائی  می شد که گاه گاهی قلبم متوجه خدا می شد و این توفیق هم بهترین حالات بود که فرصت توبه داشتم و امیدوارم که خداوند عالم از گناهان من بگذردو خدا می داند که تنها آرزویم این است که خداوند تبارک و تعالی حال تضرع به درگاهش و خدمت به اسلام و مسلمین به من عنایت کند و شهادت در راهش را و هر چند ما خیلی غافل بودیم و خیلی به هواهای نفسانی جواب مثبت دادیم و از لذتهای معنوی غافل بودیم و فکر می کردیم که لذت دنیا در خوردن و نوشیدن و خوابیدن است حال که بر اثر نعمت ولایت فقیه از خواب غفلت بیدار شدیم فهمیدیم که راه حیوانی را پیشه گرفتیم و قرآن را اصلا درک نکردیم و نه تنها از قرآن بی اطلاع بودیم بلکه خیانت به قرآن می کردیم و در حقیقت بگویم که ما پیش از انقلاب مرده بودیم و در اثر این انقلاب اسلامی ما در حقیقت زنده شدیم چنانچه قرآن کریم می فرماید:((یا ایها الذین امنو استجیبو الله و لرسول اذا دعاکم لما یحییکم )) را معنی آن را نفهمیده بودیم و شکر خدا را که منت گذاشت بر ملت اسلامی ایران و رهبری از سلاله رسول الله عنایت کرد که ملتهای مرده را زنده کرد و جوانهای عیاش و ننگجوی ما را به تفکر و جنگجوئی مبدل کرد و امروز ما به واقعیت پی می بریم که چطور مکتب توحیدی انسان ساز است هر چند که قدرتهای پوسیده فشار خود را بر مسلمانان حقیقت جو وارد می آورند ملتها آگاهتر و به خدا نزدیکتر میشوند و آدم در همین صحنه های نبرد و فشارها و تهدیدهاست که ساخته میشود و قلبش متوجه قدرت لا یزال الهی میشود و هر کس که قلبش متوجه خدا شد و عاشق معشوق شد دل از لذائذ دنیوی پاک میکنند و از وابستگیهای دنیوی مبرا میشود و از هواهای نفسانی بر حذر میشود و خوشا به حال کسی که که از همه لذائذ دنیوی چشم بپوشد و حب جاه و مقام را از قلبش بیرون کند و برهان رب پیدا کند تا بتواند راه سیر و سلوک به لقاء الله را بپیماید چنانچه امـام امت فرمود بـازوی قـوی و قلب مطمئن و عشق به لقاء الله است که پـیروزی می آورد و این درجات برای انسانها میسر نمیشود مگر اینکه از خدا و رسول و اولی الامر اطاعت کنند .

من تعجب میکنم  از اینکه اکثریت مردم ایران ایمان به ولایت فقیه دارند و معتقد به حضرتش میباشند و چطور خودشان را توجیه می کنند که امام به عنوان یک رهبر  و فرمانده کل قوا حکم کردند که باید صدام از بین برود و تا این حیوان خفه نشود منطقه آرام نخواهد شد، چرا این دستور را اجرا نمی کنند و به جبهه ها نمی آیند تا تکلیف را عمل کنند ؟

چطور در روز رستاخیز در پیشگاه پیامبر سر بلند خواهند کرد؟

و ما هدفمان از این مبارزه پیروزی و فتح بغداد نیست بلکه هدفمان این است که عمل به تکلیف کنیم و رضای خدا را خواهانیم. فتح و پیروزی از اوست و ما پیروزی قلب را مقدم برپیروزی دشمن میدانیم .اگر ما مالک خومان بشویم و در راه صحیح اسلام که همان راه انبیاء و اولیاء است حرکت کنیم به آرزو و هدفمان رسیدیم اما افسوس که ما تا به حال عمل به تکلیف نکردیم و برای اسلام هیچ خدمتی نکردیم و دل به این زیورهای دنیوی بستیم و از یاد خدا غافل بودیم. وای به حال ما وقتی که امیر مؤمنان علی (علیه السلام) بفرماید وای از کمی توشه و دوری سفر آخرت .ما چه بگوئیم امیدوارم که لطف حق شامل حال ما بشود با این امیدواری ما باز هم در ضرر و خسران بودیم و عمر را بیهوده تمام کردیم و در وقتمان اسراف کردیم.

خدایا خدایا تا انقلاب به مهدی خمینی را نگهدار

من به همه کسانی که اینجانب را میشناسد وصیت می کنم مثل من غافل از یاد خدا نباشند و عمرشان را صرف دنیا و شهوات دنیا نکنند و از گذشتگان عبرت بگیرند و هر کار که می خواهید انجام دهید رضای خدا را در نظر بگیرید تا رستگار شوید .کوشش کنید که رضای خدا را جلب کنید که همه مقام و پستیها و آنچه در دنیاست فانی است عزت را خدا میدهد،ذلت را خدا میدهد فدرت ما فوق قدرتها اوست و هر مسئولیتی را به عهده میگیرید بخاطر او باشد.

یک وصیت هم به فرزندانم دارم که تا می توانند علم بیاموزند و درس حوزه علمیه را تا سر حد توان بخوانید و همت به آن باشد که از نظر تقوا معصوم شوید گرچه به پایه تقوا و عمل امام صادق (علیه السلام)نمی رسید ولی همت شما آن باشد که باید برسیم .

و  ای همسرم که در طول زندگی در تمام غم و شادی من شریک بودی صابر باش و راضی به رضای پروردگار و اگر ایمان به عمل من داشته باشی در اجر ثواب من شریک هستی بلکه بالاتر و سعی کن که بعد از من باعث افتخار اسلام باشی نه باعث ننگ جامعه اسلامی،گرچه شما خیلی صابر بودید شاکر هم باش زیرا بقول پیامبر اسلام ایمان نصفش صبر است و نصفش شکر،قلبت را متوجه خدا کن و بر او توکل کن و از او یاری بجوی به فول شاعر که می گوید:

ز آه آدمی گردد آئینه سیاه                     شود با صفا آئینه دل به آه

و من راجع به شما وصیت کردم و باز هم وصیت می کنم تا زمانی که خواسته باشی مسئولیت خانه داری مرا به عهده داشته باشی کلیه اموالم و

سر پرستی بچه هایم با شماست و هیچ کس حق دخالت ندارد مگر قانون اسلامی و هر زمان که قانون اسلام اجازه نداد یا خودت خواستی این مسئولیت را قبول نکنی و آزاد زندگی کنی یک سهم دختر بخش، مثل سمیه از کلیه اموالم به تو بدهند و شما آنچه اسلام حکم میکند که هشت یک باشد نگیری و صرف نظر کنی بلکه مثل سمیه یک سهم داشته باشی.و اگر من به فیض شهادت نائل شدم گرچه در خودم این لیاقت را نمیبینم اگر جنازه من بدست نیامد غصه نخورید و اگر جنازه  آمد. در مزار مهدی آباد دفن نمائید و برای من طلب مغفرت نمائید و در پایان از پدر و مادر عزیزم و برادرانم که حق زیادی بگردنم دارند میخواهم مرا ببخشند و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای من طلب آمرزش کنند و به راه اسلام که همان راه پیامبر عظیم الشأن اسلام  است آشنا شوند و عمل نمایند و غافل نباشند و از دنیا برای سفر آخرت توشه بردارید که کل نفس ذائقة الموت میباشیم و کلیه برادران دینی که با همدیگر آشنا بودیم تفاضا میکنم که اگر به گردن من حقی دارند بخاطر خدا مرا ببخشند و از دعای خیر فراموشم نفرمایند و اگر حال دعا پیدا کردند و موفق به دعا شدند از دعا برای رزمندگان فراموش نفرمایند و مدت یک ماه روزه مقروض هستم ادا نمایند و بقیه مقروضم را از اموالم بپردازند .امیدوارم که حضرت منان و سبحان مرگ مرا شهادت در راهش قرار دهد و با دین اسلام به لقائش بپیوندم .            

خدا حافظ التماس دعا

محمد طاهری ( 1363/12/18 )

خدایا خدایا تا انقلاب به مهدی خمینی را نگهدار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی